Kokoelma: Nummi, Yki » Piirustuksia käsiohjelmiin
Kokoelma: Piirustuksia käsiohjelmiin
Kuuluu kokoelmaan: Nummi, Yki
Nummi, Yki
Teos Jean Cocteau, Kurittomat vanhemmat, intiimiteatterissa Joulukuussa 1950: 11 piirrosta käsiohjelmaa ym. varten: AB Stockmann. (0)
Nummi, Yki
Teos Jean Cocteau, Kurittomat vanhemmat, intiimiteatterissa Joulukuussa 1950: 11 piirrosta käsiohjelmaa ym. varten: Aero. (0)
Nummi, Yki
Teos Jean Cocteau, Kurittomat vanhemmat, intiimiteatterissa Joulukuussa 1950: 11 piirrosta käsiohjelmaa ym. Varten: Aero (0)
Nummi, Yki
Teos Jean Cocteau, Kurittomat vanhemmat, intiimiteatterissa Joulukuussa 1950: 11 piirrosta käsiohjelmaa ym. varten: Dancing Lucullus. (0)
Nummi, Yki
Teos Jean Cocteau, Kurittomat vanhemmat, intiimiteatterissa Joulukuussa 1950: 11 piirrosta käsiohjelmaa ym. varten: Hellas Aina Herkullista. (0)
Nummi, Yki
Teos Jean Cocteau, Kurittomat vanhemmat, intiimiteatterissa Joulukuussa 1950. Kutsu Ensi-Iltaan? Aukeama. (0)
kutsut (juhlat) näytelmät ensi-illat
Nummi, Yki
Teos Jean Cocteau, Kurittomat vanhemmat, intiimiteatterissa Joulukuussa 1950. Kutsu Ensi-Iltaan? Takakansi. (0)
näytelmät kutsut (viestit) ensi-illat kulttuuritapahtumat
Nummi, Yki
Teos Jean Cocteau, Kurittomat vanhemmat, intiimiteatterissa Joulukuussa 1950. Käsiohjelma. (0)
näytelmät kutsut (viestit) ensi-illat kulttuuritapahtumat
pienpainatteet
näytelmät pienpainatteet
näyttelijät näytelmät pienpainatteet
mainokset pienpainatteet
näytelmät pienpainatteet teatteriala
mainokset näytelmät pienpainatteet
Nummi, Yki
Teos Jean Cocteau, Kurittomat vanhemmat, intiimiteatterissa Joulukuussa 1950. Kutsu Ensi-Iltaan? Etukansi. (0)
näytelmät pienpainatteet
Nummi, Yki
Teos Jean Cocteau, Kurittomat vanhemmat, intiimiteatterissa Joulukuussa 1950. 11 piirrosta käsiohjelmaa varten. Karhula ja Iittala lasitehdas AB. (0)
grafiikka lasinpuhallus luonnokset lasinpuhaltajat näytelmät
Nummi, Yki
Teos Jean Cocteau, Kurittomat vanhemmat, intiimiteatterissa Joulukuussa 1950. 11 piirrosta käsiohjelmaa varten. Kurittomat vanhemmat. (0)
Nummi, Yki
Teos Jean Cocteau, Kurittomat vanhemmat, intiimiteatterissa Joulukuussa 1950. 11 piirrosta käsiohjelmaa varten. Suomalaisia taiteilijoita Juho Rissasesta Jussi Mäntyseen. (0)
Nummi, Yki
Teos Jean Cocteau, Kurittomat vanhemmat, intiimiteatterissa Joulukuussa 1950. 11. piirrosta käsiohjelmaa varten. (0)
grafiikka luonnokset näytelmät vihkiparit
Kokoelman nimi Piirustuksia käsiohjelmiin
Taideteollinen oppilaitos
Arkistotunnus YN07:02
c_http://www.profium.com/taikdigitalcollection/0AF2D83F-52BE-F65A-E91B-F4870B3AFA7E
kuvitukset
piirustukset (taide)
kuvitustaide
Kuvailu Kansio 7: Jean Cocteau, Kurittomat vanhemmat, intiimiteatterissa joulukuussa 1950: 11 piirrosta käsiohjelmaa ym. varten
Aika-arvio 1950-01-01 - 1950-12-31