Teos: Aalto-yliopiston museokokoelma, rakennusopin kokoelma, Halltex-kuitulevynäytteitä Creative Commons License
Tämä kohde ei sisällä kuvia.
Alkuperäisteos
Tekijä
Opettaja / ohjaaja
Teoksen nimi Aalto-yliopiston museokokoelma, rakennusopin kokoelma, Halltex-kuitulevynäytteitä
Opinnäytetyön nimi
Kokoelman nimi Aalto-yliopiston museokokoelma, rakennusopin kokoelma
Aalto-yliopisto
Kuvailu Halltex-kuitulevynäytteitä. 10 kpl. 1960-1970-luvuilta. Valmistaja: [Sammon Rulla] Mallit: TEHO-AKU trikoo, puuvilla; JUTE trikoo, puuvilla, pellava x2; kestopinta ura x3. Materiaali: huokoinen kuitulevy, pinnoite. Näytteet pahvikotelossa. Paino: 0,1kg x10. Mitat: 20x30x1. Tunnistenumero 42. Laatikko 5. Rakennusopin kokoelma sisältää rakennustarvikenäytteitä: kivi-, kuitulevy-, vaneri-, kaakeli- ja lasinäytteitä sekä ovimalleja ja muita rakennustarvikkeita.
Esine
Kuvausaika / valmistusaika (VVVV-KK-PP)
Tekniikka
Tekniikka / omat termit