» TOKYO ry
Kokoelma: TOKYO ry
TOKYO ry painatteet
julisteet tapahtumat julkaisut pääsyliput tiedotteet
Mustavalkoinen valokuva
Painate
Värivalokuva
Kokoelman nimi TOKYO ry
Taideteollinen korkeakoulu
Arkistotunnus
c_http://www.profium.com/taikdigitalcollection/DADF423F-6CB0-5783-655E-6356783EF452
opiskelijat
tapahtumat
ylioppilaskunnat
opiskelijajärjestöt
Kuvailu Aalto-yliopiston taiteiden ja suunnittelun ylioppilaat TOKYO ryn arkistokokoelma. TOKYO-lyhenne on peräisin sanoista Taideteollisen Oppilaitoksen Kuvaamataidonopettajaosaston Ylioppilaskunta, joka perustettiin 1961. TOKYO yhdistyi Taideteollisen Oppilaitoksen (TTO) oppilaskunta TOOK:iin 1967. Vanha ylioppilaskunta sulautui vuoden 2010 uudistuksen myötä osaksi Aalto-yliopiston ylioppilaskuntaa. Samalla perustettiin yhdistysmuotoinen TOKYO ry, joka jatkaa Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun opiskelijoiden edunvalvontatyötä.

TOKYO ry:n kokoelmaan kuuluu asiakirja-aineiston lisäksi yhdistyksen julisteita, kuvia ja painotuotteita tapahtumista, kuten Arabia Maskeradista.
Kokoelman rajavuodet / alkuvuosi 1961