Kokoelma: Arkkitehtuurin historian opetuskuvakokoelma, valokuvat » Arkkitehtuurin historian opetuskuvakokoelma, Suomi 9
Kokoelma: Arkkitehtuurin historian opetuskuvakokoelma, Suomi 9
Kokoelman nimi Arkkitehtuurin historian opetuskuvakokoelma, Suomi 9
Teknillinen korkeakoulu
Arkistotunnus S9_AH
c_http://www.profium.com/taikdigitalcollection/7861DBC2-2534-688E-41A9-3F87CA00DED8
Kuvailu Arkkitehtuurin laitos, arkkitehtuurin historia, opetuskuvakokoelma. Pääasiassa pahvitaustalle kiinnitettyjä valokuvia suomalaisesta arkkitehtuurista. Kuvia on käytetty arkkitehtuurin historian opetuksessa. Kokoelma on jaoteltu arkkitehtuurin laitoksella alakokokoelmiksi: Suomi 1 (alakansiot 1-8): suomalaiset kirkot, linnoitukset ja kaupungit. Suomi 2 (alakansiot 9-14): suomalaiset kaupungit ja kirkot. Suomi 3 (alakansiot 15-20): suomalaiset kirkot, kartanot, linnat ja kaupungit. Suomi 4 (alakansiot 21-26): suomalaiset kirkot, kartanot, linnat ja kaupungit. Suomi 5 puuttuu (ei digitoitu). Suomi 6 (alakansiot 33-38). Suomi 7 (alakansiot 39-44): suomalaiset kaupungit ja kirkot. Suomi 8 (alakansiot 45-50): suomalaiset kaupungit, Turku. Suomi 9 (alakansiot 51-55): kartanot.