Kokoelma: Viestintäkuvat » Taideteollisen korkeakoulun ja Marimekon järjestämä nuorten suunnittelijoiden kilpailu 2003
Kokoelma: Taideteollisen korkeakoulun ja Marimekon järjestämä nuorten suunnittelijoiden kilpailu 2003
Kuuluu kokoelmaan: Viestintäkuvat
Weckman, Julia
Teos Taideteollisen korkeakoulun ja Marimekon nuorten suunnittelijoiden kilpailun kilpailutyö, Hetkiä/Moments (0)
Weckman, Julia
Teos Taideteollisen korkeakoulun ja Marimekon nuorten suunnittelijoiden kilpailun kilpailutyö (0)
kilpailut tekstiiliala
Teos Taideteollisen korkeakoulun ja Marimekon nuorten suunnittelijoiden kilpailu, julkistamistilaisuus 21.05.2003 (0)
Helsinki kilpailut tekstiiliala
Teos Maija Louekari Taideteollisen korkeakoulun ja Marimekon nuorten suunnittelijoiden kilpailun julkistamistilaisuusdessa 21.05.2003. (0)
Louekari, Maija Helsinki kilpailut tekstiiliala
Kokoelman nimi Taideteollisen korkeakoulun ja Marimekon järjestämä nuorten suunnittelijoiden kilpailu 2003
Arkistotunnus ViestCD:18
c_http://www.profium.com/taikdigitalcollection/75136AD9-ED91-D5AB-279F-D9D8ED32DA60
Kuvailu Marimekon ja Taideteollisen korkeakoulun suunnittelukilpailun lehdistökuvat ja kuvia julkistamistilaisuudesta 21.05.2003 . Taideteollinen korkeakoulu ja Marimekko järjestivät yhdessä nuorten suunnittelijoiden kilpailun vuonna 2003.
Kokoelman rajavuodet / alkuvuosi 2003
Kokoelman rajavuodet / loppuvuosi 2003