Kokoelma: Viestintäkuvat » Designers Nest 2006
Kokoelma: Designers Nest 2006
Kuuluu kokoelmaan: Viestintäkuvat
Palillo, Daniel
Teos Designer’s Nest, Daniel Palillo (0)
Yakowlef, Christian
Wikar, Heidi
Teos Designer’s Nest, Heidi Wikar (0)
Autio, Anna
Rundgren, Minna
Kakko, Mirva
Pakarinen, Laura
Teos Designer’s Nest, Laura Pakarinen & Minna Rundgren (0)
Ohta, Mai
Tsunoi, Midori
Satukangas, Kristiina
Teos Designer’s Nest, Mai Ohta & Midori Tsunoi (0)
Lehtinen, Johanna
Väyrynen, Päivi
Tiitinen, Tuomas
Galbe.com
Teos Designer’s Nest, Päivi Väyrynen, Tuomas Tiitinen & Johanna Lehtinen (0)
Kokoelman nimi Designers Nest 2006
Arkistotunnus ViestCD:36
c_http://www.profium.com/taikdigitalcollection/57B7B5D0-F756-20A6-29F1-DB61B24B6783
Kuvailu Designer’s Nest näyttelyn kuvia, joka on osa CPH Vision muotimessuja. Tapahtumaan osallistui TaiKin opiskelijoita: Mai Ohta, vaatesuunnittelu ja pukutaide MA; Midori Tsunoi, tekstiilitaide MA; Daniel Palillo, vaatesuunnittelu ja pukutaide BA; Laura Pakarinen, vaatesuunnittelu ja pukutaide MA; Minna Rundgren, vaatesuunnittelu ja pukutaide MA; Heidi Wikar, vaatesuunnittelu ja pukutaide BA; Päivi Väyrynen, vaatesuunnittelu ja pukutaide BA; Tuomas Tiitinen, tekstiilitaide MA; Johanna Lehtinen, taideteollinen muotoilu MA.Hush! -mallisto syntyi kolmen eri koulutusohjelman opiskelijan yhteistyönä. Viiden asun lähtökohtana olivat Tuomas Tiitisen materiaalikokeilut, Päivi Väyrysen vaatesuunnittelutaidot ja Johanna Lehtisen keramiikan tuntemus. Nahasta, pellavasta, villasta ja langoista luotiin uuden tyyppisiä pintastruktuureita ja kuoseja. Puvut ja keraamiset koruosat on suunniteltu niin, että ne muodostavat yhtenäisen kokonaisuuden. Näyttely oli esillä Kööpenhaminassa 9.-12.2.2006.
Kokoelman rajavuodet / alkuvuosi 2006
Kokoelman rajavuodet / loppuvuosi 2006